Vegyél néhány mélyebb lélegzetet, lazíts el és figyeld meg az alábbi képet. Mit vált ki benned? Mosolyog rád vagy szigorúan tekint? Megkönnyebbülsz vagy elbizonytalanodsz? Kövesd mi zajlik le benned..

Shri Mataji tükörkép
Sokféle emberrel találkoztam és beszélgettem önmegvalósulás adás közepette az ország különböző helyein, túlságosan sok figyelmet nem fordítottam Shri Mataji személyiségére, hanem inkább arra, amit az emberiségnek nyújt, arra amit tapasztaltam és átéltem. Ellenben volt olyan eset, amikor Szűz Máriát fedezték fel a képben, mások Jeanne D'Arc-ot (Szent Johanna) vagy egy szentet, egyeseknek a szíve megkönnyebbült. Más esetekben az emberekben bizonytalanságot, félelmet keltett, ilyen kijelentést is hallottam, hogy "huncut néniben nem bízok".

Épp elmélkedtem ezen, miért van az, hogy különböző reakciót, reagálást vált ki az emberekben ugyanaz a kép, és visszagondoltam arra az időszakra, amikor kezdőként mentem sahaj meditációs programokra és bennem is hasonló folyamatok zajlódtak le, néha mosolygást és megelégedést sugárzott a kép, máskor pedig a szigorúság áramlott belőle. Ennek folyamán vagy feldobódtam, vagy lehangolódtam, nem tudtam minek is véljem ezen megnyilvánulásokat.

Az idén villant be a válasz erre, hiszen minden tőlem függ, a saját személyiségemet, lelkiállapotomat tükrözi vissza a kép, saját magam vagyok a képben, a kép pedig bennem, egy ideje Ő csak mosolyog. Ennek függvényében változik minden, így értettem meg kiállításokon az emberek különböző véleményeit, hiszen ha bizonytalan, ingerült, feszült vagy félelemérzete van, akkor távol tartja magát, bezárkózik, viszont ha nyugodt, nyílt szívű, őszinte, egyből felfedezi ezt Shri Mataji fényképében is és könnyedén megkaphatja az önmegvalósulást, netán felfedezi az illető is önmagát, az igazságot, a szeretetet.

szeretet fénye
Shri Mataji képe a
szívemnek tükre



A kép a szíved tükre.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Lábléc nézete