/ fájdalomenyhítés légzéssel /



Nem tudom te miként vélekedsz a fájdalomcsillapításról, főleg akkor, ha természetes módszerekről van szó. Egyáltalán lehetséges az ilyesmi vagy csak humbuk?


Az előző bejegyzésből tudhatod, hogy a feleségem babát vár.
Pár hónappal ezelőtt úgy döntöttünk, hogy beiratkozunk egy 6 alkalmas szülésfelkészítő tanfolyamra. Azt kell mondanom, hogy egyáltalán nem bántam meg azt, hogy én is részt vettem rajta, mert sok olyan információval szembesültem, melynek hiányában tuti félvállról venném a szülést és a gyereknevelést egyaránt.

Az egyik alkalommal szó volt a vajúdásról és azon fájdalmakról, melyeken az anya keresztülmegy a szülést megelőző órákban. Voltak tippek, melyekkel enyhíteni lehet a fájdalmakon. Az egyik legfontosabb és szerintem is a leghatásosabb az a légzés szabályozása, az alhasi légzés és a zöngésített kilégzés mégpedig úgy, hogy az állkapocs laza ->>> a száj nyitott.


Otthon egyből eszembe jutott az, hogy én régebb öntudatlanul hasonlóan jártam el többször is, amikor iszonyatos migrének gyötörtek epekríziskor. Szerintem mindenképp érdemes kipróbálni és gyakorolni, legyen az vajúdás, fejfájás vagy egyéb panasz.


Kérlek nézd végig a bevezető videót...



ezt követően pedig meghívlak egy 18 perces gyakorlatra, itt a

Légzőgyakorlatos meditáció

melyben elvezetlek a légzés egy mélyebb szintjére.




Örülnék, ha megosztanád tapasztalataidat a gyakorlattal és a témával kapcsolatban, kérlek írj hozzászólást. Nyújtott bármily segítséget számodra?

Neked van olyan természetes módszered, mellyel fájdalmaidon szoktál enyhíten? Ha igen, légyszi írd meg ezt is egy hozzászólásban.

Köszönettel,
Áron



Hírlevélolvasók visszajelzései a bevezető videóról


Hát igen... hogy mit is csinálok fájdalomnál.. gyomorfájásnál a kezem ráteszem a hasamra, és általában enyhül, vagy meg is szűnik a fájdalom.. Aztán derékfájásra masszírozó használata.. ez ami beválik...
Gabi


Ha fáj valamim, akkor a légzésemet oda helyezem arra a pontra, ahol érzem a fájdalmat. Majd itt veszem ill. szívom be a levegőt. Tehát itt lélegzem addig amíg nem enyhül a fájás. A következő gyakorlat egyszerű, elvonulok egy csöndes sarokba és felidézek egy olyan érzést, ami boldoggá tett, tehát nagyon jó érzést, rágondolok és végül elmúlik a fájdalom.
Ráadás még egy gyakorlat, előbb a szeretetet felidézem, mikor már a szívemből árad a meleg és elindul a szeretet, ekkor gondolatban behelyezem a szívembe a fájó részemet.
Godóné Erzsi


Az általad említett légzés hasonló a teljes jóga légzéshez. Persze egy kicsit összetettebb. Most nem akarom leírni részletesen, hosszadalmas lenne.
Amit én még ma is szívesen csinálok, az Óm légzés. A teljes jóga légzés belégzési fázisa után 1-2 másodperces szünet, majd az Óm szótag képzése közben kifújjuk a levegőt. Végtelen nyugalom járja át az egész testet , amit – a jóga szerint - az m hang rezgése hoz létre.
Jutka


Amit a fájdalom kapcsán tenni szoktam az hasonlatos ahhoz amit tanítottak nektek! A légzésben az a jó, hogy "JELen" vagy és pont ez a meditáció lényege! Arra figyelsz amit teszel és ezzel átveszed az irányítást! :-)
Gábor

... a múltkoriban körülnéztem a hangfrekvencia körben és ott a fájdalmak (egyáltalán a létezés gondjainak) enyhítésére találtam meg a 432-es hangfrekvenciát.
Gyuri





Tetszett a bejegyzés?
Oszd meg barátaiddal, vagy Like-old, és írj bátran megjegyzést! A hírlevelekre pedig ide kattintva iratkozhatsz fel (rövid, de tanulságos tanulmány üti a markod)...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Lábléc nézete