/ Vitamin3 /


zöldségek, vitamin
Oly rég ettem salátát, múltnap délután viszont elkapott a vágy egy nagy tállal készíteni. Mivel Timi nem volt otthon, elővettem a penge késünket, egy szép tálat és a hozzávalókat.

Megengedtem a vizet, jól megmostam a zöldségeket majd megforgattam kezemben a kést és nagy örömmel nekiláttam a szeletelésnek, az aprításnak. Előbb a karfiol, aztán a paprika, uborka, majd a paradicsom, egy kis provence-i fűszerkeverék. Továbbá a retek, a cékla, a répa, az avokádó és a mennyei görög feta. Erre már a nyál is összefutott a számban.

Időközben 5 percig főztem 2 tojást, melyeket megpucoltam és felszeleteltem a saláta tetejére. Még egy kis fűszer és nyakonöntöttem olivaolajjal.

A hagymát a mostani alkalommal szándékosan kihagytam, mert a meditációs programon nem akartam kellemetlenkedni.

Retek + Hagyma = ?
(gondolom nem nehéz megfejteni)


Hozzávalók:

  • negyed cékla
  • fél avokádó
  • 3 paradicsom
  • fél paprika
  • kevés karfiol
  • 1 uborka
  • 1 kisebb répa 
  • 1 retek
  • feta
  • 2 keményre főtt tojás
  • provence-i fűszerkeverék
  • olivaolaj
  • (hagyma is járhat bele)
Hmmm, a végeredmény kimondottan fincsi lett. Csak a tojás főtt, a többi zöldség nyers. Mindez csak egyetlenegy éhes személynek.

Ha kimondottan élő ételt szeretnél, akkor hagyd ki a fetát és a tojást. Helyettük használj beáztatott olajos magvakat (napraforgómag, tökmag, dióbél) és csírákat.

saláta spontán módra - egészséges étel

Készíts vacsorára te is hasonlót. Jó étvágyat és egészséget!


Tetszett a bejegyzés?
Oszd meg barátaiddal, vagy Like-old, és írj bátran megjegyzést! A hírlevelekre pedig ide kattintva iratkozhatsz fel (rövid, de tanulságos tanulmány üti a markod)...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Lábléc nézete