anthony de mello - az én
Hallgas a természet hangjaira ...
hogy jobban érzékeld hangulatát...

Kerülj kapcsolatba a természet hangulatával...
légy harmóniában vele ...
mert a természet önmagad kiterjedése - a te nagyobb tested.

Most elárulom a misztikusok kedvenc, de titkos technikáját arra, hogy hogyan szabaduljanak meg énjüktől. Figyelj tehát, összpontosíts ...

Kerülj közelebb önmagadhoz: légy tudatában testednek ...
és minden érzésének ...

Tudatosítsd légzésedet ...
a levegő orrlyukaidon keresztüli áramlását...
tüdőd és rekeszizmod mozgását...
legyél tudatában a levegőnek, amely bőröd felszínéhez ér ...
forró az vagy hideg? ...
nedves vagy száraz? ...

Most éld át újra azt a tényt, hogy lélegzel. Nemcsak orrlyukaidon, hanem minden pórusodon keresztül...
Nagyobbítsd fel minden egyes pórusodat százezerszeresre, és gondolj arra, hogy hogyan kerül kapcsolatba a levegővel...
Képzeld el, hogy hogyan hatol beléd a levegő, hogyan jár át...
anélkül, hogy tested bármilyen ellenállást is tanúsítana...

Miközben százezerszeresére felnagyított bőrödet figyeled, ahol a levegő molekulái a bőröd molekuláival kerülnek kapcsolatba, kérdezd meg önmagadtól:
Én vagyok-e a molekula? ...
Én vagyok-e a levegő? ...
Vagy mindkettő én vagyok? ...
Ki vagyok én? ...
Ki LÉTEZIK általam? ...
MI az az én? ...

Állandóan kérdezgesd önmagádtól ezeket a kérdéseket, miközben az egymással kapcsolatba kerülő molekulákat nézed ...
vagy amikor a körülötted lévő természet hangulatát figyeled...

Részlet Anthony de Mello - Forrás fakad című művéből.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Lábléc nézete