Kb. fél éve jártam a Tordai Hasadéknál, e hónapban pedig volt szerencsénk eljutni a tordai sóbányába. Elég kíváncsi voltam rá, képeket és klippeket láttam már róla, emlékezetemben a parajdi sóbánya képei villantak be, ahol heteket töltöttem ezelőtt 5-6 évvel. Ez a tordai viszont teljesen más, olyan mint egy mesevilág, érdekes a megvilágítása, mintha az Unreal számítógépes játékába csöppenne az ember, neonfények, mélységes barlangok, kristályok közé. Az időt el lehet tölteni tekézéssel, minigolfozással, csónakozással, olvasással, beszélgetéssel, szaladgálással vagy netán egy kellemes meditációval.


tordai sóbánya(elválasztó a visszhangteremhez)


tordai sóbánya(középső szint fentről)


tordai sóbánya(kerék)


tordai sóbánya(lejárat - lépcsők)


tordai sóbánya(alsó szint fentről - tavacska)


További képek >>itt<<.


2 megjegyzés:

  1. Szia, nagyon jó a zene amit a klipphez választottál. Lehet tudni mi az, akár privátban is. :) Jó ízlésed van. Köszi, Dani

    VálaszTörlés
  2. Szia Dani, a sóbányát nem én filmeztem :-) a youtube-on találtam. A zene John Serrie - Stratos: http://www.youtube.com/watch?v=L-zmMuAZB1w
    üdv

    VálaszTörlés

 
Lábléc nézete